• Meniu
  • Cosul meu

    0 produse

    Intrebari frecvente

    Cum comand?

     

    1. Pentru a putea plasa o comanda, trebuie sa va autentificati. Daca nu aveti cont, trebuie sa va creati unul din meniul “contul meu/ creeaza cont”, din partea superioara a site-ului. Dupa primirea email-ului de confirmare cont va puteti autentifica.

    2. Alegeti produsele dorite si adaugati-le in cos, selectand cantitatea dorita. Produsele adaugate sunt afisare in sectiunea “cosul meu”.

    3. Pentru a finaliza comanda accesati “Cosul meu”. Verificati datele de facturare/livrare si trimiteti comanda.

    4. Dupa inregistrarea comenzii veti primi un email de confirmare plasare comanda.

     

    Pot modifica o comanda dupa ce am finalizat-o?

     

    Dupa finalizarea comenzii, nu mai puteti aduce modificari din contul de client. Insa, daca este cazul, ne puteti pe chat sau la adresa de mail foodconcierge@macromex.com.

     

    Cum platesc?

     

    Pentru achitarea comenzii se va folosi plata online cu cardul.

     

    In cat timp primesc comanda?

     

    • Livrarile se fac in zilele de luni si joi intre orele 10 - 19.
    • Comenzile plasate de vineri (dupa ora 17:00) pana miercuri (pana la ora 17:00) se vor livra joi.
    • Comenzile plasate de miercuri (dupa ora 17:00) pana vineri (ora 17:00) se vor livra luni.
    • Fac exceptie zilele libere de sarbatoare legala, pentru care livrarea se va amana pentru urmatoarea zi de livrare.
       

     

    Care este costul transportului?

     

    • Pentru comenzi cu valoare mai mare de 250 lei transportul este gratuit.
    • Pentru comenzi cu valoare mai mica de 250 de lei costul transportului este de 25 lei.

     

    Produsele se pot deteriora in timpul transportului?

     

    Garantam livrarea produselor in conditii optime, respectand temperaturile atat pentru produsele congelate cat si pentru cele refrigerate,  acestea fiind transportate cu masini cu temperatura controlata.

     

    Comanda este livrata pana la usa?

     

    Da, comanda este livrata de catre reprezentantii nostri pana la usa dumneavoastra.

     

    Poate ridica altcineva comanda in locul meu?

     

    Da, poate receptiona altcineva comanda cu conditia sa stie numarul comenzii si numele persoanei care a facut comanda.

     

    Am primit alt produs decat ce am comandat. Cum procedez?

     

    Daca ati primit alt produs decat ceea ce ati comandat, recomandarea noastra este sa refuzati coletul la livrare.

    Daca ati acceptat coletul, va rugam sa ne contactati cat mai repede la adresa de mail foodconcierge@macromex.com.

     

    Se pot returna produsele comandate?

     

    Va oferim dreptul de a va razgandi si a anula comanda pana in momentul livrarii.

    Foodconcierge.ro comercializeaza produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate.